Hashimah & Pyanz | Felda Sg Kemahal

by senseizam

Salam.
Musim cuti sekolah pun dah bermula maka banyak lah yang melangsungkan majlis perkahwinan. Bagi aku pulak mcm biasa tugas rutin aku selama hampir 6 tahun menguruskan peperiksaan SPM kat sekolah, susun meja, tampal label meja & mcm2 lagi. Terima kasih untuk semua pelajar yang menolong cikgu tempoh hari. Syukur juga tahun ni semasa susun meja peperiksaan tak ada pelajar yang kena “makan meja” oleh aku…hahaha. Alhamdulillah semua tugas itu dah selesai, jadi minggu depan boleh balik kampung halaman kat Kedah.

Ok sebelum tu entry kali ialah utk pasangan Hashimah & Pyanz yg berlangsung dia Felda Sg Kemahal, Triang, Pahang. Majlis berlangsung dgn meriah sekali dan pelamin pun cantik pendek kata satu perkataan sahaja “cun”.

ZAM_001 (1)
ZAM_001 (4)
ZAM_001 (8)
ZAM_001 (10)
ZAM_001
ZAM_001 (3)
ZAM_001 (2)
ZAM_001 (5)
ZAM_001 (7)
ZAM_001 (6)
ZAM_001 (17)
ZAM_001 (9)
ZAM_001 (11)
ZAM_001 (12)
ZAM_001 (13)
ZAM_001 (14)
ZAM_001 (15)
ZAM_001 (16)

Akhir sekali, Terima kasih byk2 kepada pasangan Hashimah & Pyanz yg sudi bekerjasama. Tidak lupa juga utk kakak & abang pengantin Nor Asiah & Abg Shahrul Azman serta seluruh keluarga jutaan terima kasih diucapkan. Selamat Pengantin Baru semoga kekal hingga akhir hayat.

Wasalam.

Aznizam Azmi | senseizam
+60134571623
MyEmail : bitzam@gmail.com
MyFlickr : http://www.flickr.com/photos/senseizam
YM : senseizam

Advertisements