sepetang bersama aleesya

by senseizam

Salam,

Tahun baru, azam baru, semangat baru dan misi baru tahun 2010. Masuk saja tahun baru dah sibuk dengan KPI. Bukan setakat menteri ada KPI, cikgu pun kena buat KPI. kalau geng2 photographer apa pulak kpi korang tahun nie??? Kita lupakan dulu ttg KPI tu. Dah masuk minggu ke-3 sesi persekolahan berlangsung, mesyuarat sana, mesyuarat sini, tapi yg best mesyuarat diantara GPK (Guru Penolong Kantin) kena ayaq teh ‘o’ segelas, ghalit sampai kesudah. Tapi kelas on time tetap masuk mengajaq.

Hujung2 minggu mcm nie tak dak apa nak buat, dah lama tak ambik gambaq aleeysa kat luar. Aleesya pun dah masuk 1 tahun 5 bulan. Dah banyak gambaq Aleesya, kalau di kumpul sejak mula lahir agak2 berapa byk dah aku snap.. ok layan dulu gambaq aleesya.. 🙂

a

a

a

a

a

a

a

a

a

p/s: Buat warga SMK Mengkarak. Apa lagi mari siapkan kpi , depa dah mintak….

Wasalam

Aznizam Azmi | senseizam
+60134571623
MyEmail : bitzam@gmail.com
MyFlickr : http://www.flickr.com/photos/senseizam
YM : senseizam

Advertisements