Majlis Hari Jadi & Aqiqah Putra & Putri En Izudin

by senseizam

Salam
Entry kali utk berlangsung di Felda Bukit Puchong, Triang, Pahang. Majlis nie adalah untuk meraikan hari jadi Putra & Putri En. Izudin dan Majlis Aqiqah serta Potong Jambul Putra Ayub yang baru di lahirkan. Majlis dimulakan dengan sukaneka utk kanak2, macam2 permainan ada & mcm2 ragam yg mencuit hati. Hadiah2 lumayan turut disediakan itu yang best tu budak2 nie… Majlis Hari Jadi utk Putri Masitah 8 tahun dan Putra Ilyas 5 thn meriah sekali bermula dgn acara sukaneka, memotong kek hari jadi & penyampaian hadiah.

a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a

Sebelah petangnya pula diadakan Majlis aqiqah & potong jambul utk Putra Ayub yang tembam2 & cute. hehehe.. Majlis dimulakan dgn selawat keatas Nabi, bacaan yasin oleh kaum wanita, potong jambul dan berendoi.

f
f
f
f
f
f
f
f
f
f
f
f

Banyak skit la upload entry kali nie nak tutup 2009 dah. Terima kasih jugak pada Izudin & family atas layanan best korang kat aku masa majlis hari tu… dapat banyak minyak wangi.. hehehe

Wasalam

Aznizam Azmi | senseizam
+60134571623
MyEmail : bitzam@gmail.com
MyFlickr : http://www.flickr.com/photos/senseizam
YM : senseizam

Advertisements