Saenah & Mamat, Felda Sebertak,Pahang.

by senseizam

Salam,

Alhamdulillah entry kali ini berlangsung di Felda Sebertak, Triang, Pahang. Pasangan kali ini ialah Saenah & Mamat berlangsung dalam cuaca yang mendung dan meriah. Saenah ni merupakan adik kepada kawan aku Zamri (Wak Jam) juga seorang guru. Kali ini aku dh ready plastik takut kalau2 hujan lebat. Majlis berlangsung awal, pukul 8 aku dah gerak ke rumah pengantin sebab akad nikah dijangka pukul 9 pagi dkt Masjid Felda Sebertak. Selesai majlis akad nikah terus kerja amik gambaq kat rumah pengantin pulak. Cuaca yang mendung dan nyaman, tapi aku yang panas & berpeluh jgk la cuba mencari yang terbaik utk pasangan tersebut. Nanti2 kena bawak baju spare… hahaha. Apapun layan la dulu gambaq dari aku yang masih dalam pembelajaran ini…
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
c
n

Sebelah petangnya plan nak buat outdoor tapi memandangkan petang hujan & pengantin pun letih jadi terpaksa lah di batalkan. Apapun tahniah kepada pasangan Saenah & Mamat, Selamat Pengantin Baru, semoga kekal hingga akhir hayat.

wasalam

Aznizam Azmi | senseizam
+60134571623
MyEmail : bitzam@gmail.com
MyFlickr : http://www.flickr.com/photos/senseizam
YM : senseizam

