Azri&Zurie | Temerloh, Pahang.

by senseizam

Salam

Minggu ini aku kat Kedah, Jelapang Padi bercuti di kampung halaman dah lama aku tak balik kampung. Dari Lebuhraya Pantai Timur membelah Banjaran Titiwangsa seterusnya menempuh Lebuhraya Utara Selatan.Sesuatu yg memenatkan kali ini. Terima kasih byk KerulShukor bg peluang aku ambik gambar akad nikah Azri & Zurie. Aku tidoq tak lena jgk sebenarnya nak ambik akad nikah nie. hehehe. Apapun aku cuba buat yg terbaik dengan kemampuan yg terbatas ini. Aku sampai awal dkt rumah pengantin, pukul 10 mlm baru majlis akad nikah bermula.

temerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerloh

Sepanjang dkt umah pengantin layanan keluarga pengantin mmg best. Aku siap ada hidangan istimewa kat meja makan. Hehehe Terima Kasih utk keluarga Zuriyani.

Wasalam.

Aznizam Azmi | senseizam
+60134571623
MyEmail : bitzam@gmail.com
MyFlickr : http://www.flickr.com/photos/senseizam
YM : senseizam

