AznizamAzmi

Jurufoto Kampung

Month: June, 2009

Hisyam&Midra | Bdr Pusat Jengka, Pahang.

Salam
Buka shj sekolah, hampir seminggu aku berlatih Koir utk Hari Guru Peringkat Daerah Bera. Dah nak muntah aku dok ulang nyanyi lagu yg sama iaitu The Lion Sleep Tonight. Lepas koir esoknya KerulShukor ajak aku ikut dia pi ambik gambaq kahwin. Kali ini majlis bertandang di Bandar Pusat Jengka utk pasangan Hisyam & Midra. Apa pun layan lah gambaq yg tak seberapa dari aku.

jengkajengkajengkajengkajengka

Tahniah kepada pasangan pengantin Hisyam & Midra semoga kekal hingga akhir hayat. Terima kasih Kepada OP KerulShukor bersama lens mata ikan patin nya yang baru.Hehehe

p/s: sebelum tu layan la dulu lagu The Lion Sleeps tonight.Hehehe

Wasalam.

Aznizam Azmi | senseizam
+60134571623
MyEmail : bitzam@gmail.com
MyFlickr : http://www.flickr.com/photos/senseizam
YM : senseizam

Azri&Zurie | Temerloh, Pahang.

Salam

Minggu ini aku kat Kedah, Jelapang Padi bercuti di kampung halaman dah lama aku tak balik kampung. Dari Lebuhraya Pantai Timur membelah Banjaran Titiwangsa seterusnya menempuh Lebuhraya Utara Selatan.Sesuatu yg memenatkan kali ini. Terima kasih byk KerulShukor bg peluang aku ambik gambar akad nikah Azri & Zurie. Aku tidoq tak lena jgk sebenarnya nak ambik akad nikah nie. hehehe. Apapun aku cuba buat yg terbaik dengan kemampuan yg terbatas ini. Aku sampai awal dkt rumah pengantin, pukul 10 mlm baru majlis akad nikah bermula.

temerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerlohtemerloh

Sepanjang dkt umah pengantin layanan keluarga pengantin mmg best. Aku siap ada hidangan istimewa kat meja makan. Hehehe Terima Kasih utk keluarga Zuriyani.

Wasalam.

Aznizam Azmi | senseizam
+60134571623
MyEmail : bitzam@gmail.com
MyFlickr : http://www.flickr.com/photos/senseizam
YM : senseizam

Nadia&Ehsan, Triang, Pahang

Nadia & Ehsan,
Felda Bukit Puchong, Triang, Pahang.
30 & 31 Mei 2009

Salam,

Alhamdulillah, selesai sudah kerja mengabadikan kenangan terindah pengantin dari Felda Bukit Puchong, Triang, Pahang. Yang menariknya ada 2 pasangan pengantin akan di akad nikahkah pada malam itu. Nasib baik aku tak tersalah pengantin. hehehe Ada perkara2 lucu bila ada 2 pasangan pengantin. Apapun layanlah gambaq kahwin yg tak seberapa sebelum aku balik bercuti kat kedah.

aaaaaaaaa

Terima kasih kepada pengantin nadia & ehsan serta keluarganya sudi berkerjasama & dapat nasi kenduri. hehehe

Wasalam

Aznizam Azmi | senseizam
+60134571623
MyEmail : bitzam@gmail.com
MyFlickr : http://www.flickr.com/photos/senseizam
YM : senseizam