Sambutan Hari Guru SMKM 2009 | 18 Mei 2009

by senseizam

Salam.

Syukur Alhamdulillah tahun aku sempat sambut hari guru kat sekolah. Dalam perhitungan aku sudah 3 tahun aku tak menyambut hari guru kat sekolah kerana kebetulan tarikh tersebut aku menghadiri kursus.

Kali ini sambutan hari guru peringkat sekolah di uruskan oleh PERTINAM (Persatuan Tingkatan Enam). Pelbagai aktiviti di adakan antaranya perhimpunan membaca watikah ucapan hari guru, sukaneka, perlawanan bola sepak & bola jaring antara pelajar dan guru, serta persembahan oleh pelajar dan guru. Tak byk gambar yang dapat aku ambil. Untuk bekas2 pelajar dan anak murid SMK Mengkarak layan lah gambar2 cikgu hang pa semua masa sekolah dahulu. Ingat lagi ka tak , tak tau la.

hariguruhariguruhariguruhariguruhariguruhariguruhariguruhariguruhariguruhariguruhariguruhariguruhariguruhariguruhariguruhariguruhariguruhariguruhariguruhariguru

p/s : Terima Kasih kepada anak murid yg sudi menghantar sms terutama Asilah, Furqhan, Rafeah, Atan, Hilmi, Amy, Noorain & dll. Tak lupa kepada yg sudi mengucapkan Selamat Hari Guru. Khas untuk kawan-kawan layan lagu nie  dulu  Berita Kepada Kawan oleh Ebit g ade, sebuah lagu yang bait-baitnya puitis dan hayatilah keindahannya.

Wasalam

Aznizam Azmi | senseizam
+60134571623
MyEmail : bitzam@gmail.com
MyFlickr : http://www.flickr.com/photos/senseizam
YM : senseizam

