Aleesya Husna

by senseizam

aleesya
aleesya

Alhamdulillah, syukur coretan pertama aku dlm blog ini. Pejam celik aleesya dah berusia 6 bln, dah pandai meniarap dah pun, tapi nak pusing balik tak reti2 lagi. hehehe Senyumannya, tangisannya, rengekkan membuat aku tenang dgn keletahnya. Waktu yg paling Aleesya suka ialah waktu mandi, seronok sgt dia, sampai mama dia nak mandikan susah.

Dalam bulan 2 nie petang baru Aleesya jumpa abah & mamanya. Abah & mama kena tingallkan aleesya kat rumah pengasuh, biasalah awal2 tahun macam nie apa lagi sibuk dgn sukan sekolah. Kesian anak abah. Tapi sebelah petang abah dah bawak aleesya jln2 pusing taman naik stroller. Orait tggu entry seterusnya nanti… salam

Aznizam Azmi | senseizam
MyEmail : bitzam@gmail.com
MyFlickr : http://www.flickr.com/photos/senseizam
YM : senseizam

Advertisements